برترین رازهای جملات انگیزشی

Wiki Article

پس اگر اهداف بزرگی در سر دارید و نمی‌خواهید به راحتی آنها را از دست بدهید، همین حالا تجهیزات آن هدف خود را آماده کنید و بعد به فکر رسیدن به آن باشید، مسلماً نمی توانید فقط آرزوی قبولی در کنکور را داشته باشید زمانی که تلاشی در کار نباشد، این آرزو برایتان در همان حد آرزو باقی خواهد ماند.

وقتی آدمهای پست میخوان شما رو به سمت خودشون بکشن، شما مقاومت کنید. تردید نکنید همه جا آدمهایی هستن که میخوان شکست شما رو ببینن. اونها میخوان دچار بدبختی بشید. یا مورد سرزنش و توبیخ قرار بگیرید.

پیشنهاد میکنم از همون روزی شش ساعت شروع کن و جو گیر نشو…بعد هر دوهفته نیم ساعت یا یک ساعت بیار روش.

مثلاً آلبرت انیشتین از شدت کند ذهنی از مدرسه اخراج شد! اما با تلاش و استقامت خود به یکی از باهوش ترین و موفق ترین افراد دنیا تبدیل شد.

هان مشو نومید چون واقف نئی از سر غیب ، باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور ( حافظ )

ممکن است نسبت به صداهای حیوان یا بوهای دیگر حساسیت بیشتری داشته باشید. افزایش تحریک همچنین شما را برای پاسخ گویی به شرایط آماده می کند. شما آماده خواهید بود که از حیوان فرار کنید یا در صورت لزوم با او مبارزه کنید.

تحریک بیش از حد از یک سمت می تواند منجر به اضطراب امتحان شود و شما را عصبی کند و توانایی تمرکز در آزمایش را نداشته باشید. وقتی سطح تحریک بسیار زیاد یا بسیار پایین باشد، عملکرد بدتر می شود.

پاسخ سلام من یازدهم تجربی ام. درسم خوبه. درس میخونم خیلیم زیاد ولی با همه اینا هیچ انگیزه ای ندارم.

( نکته : من یه زمانی بود خیلی درگیر این مشکل بودم ، همیشه وقتی میخواستم یه کارو انجام بدم میگفتم بذار ببینم چی میشه یه جورایی منتظر بودم از یه جایی یه ایده ای یا چیز دیگه بهم برسه که من بفهمم باید چکار کنم اما بعدها فهمیدم که چقد این کار اشتباهه .

سعی کنید در درس خواندن هم بهانه نیاورید. اگر هر روز سر خودتان کلاه بگذارید و درس خواندن را به زمان دیگری موکول کنید، مطمئناً نمی‌توانید امتحانات مهمی مثل کنکور را درست پشت سر بگذارید و در آن‌ها به برای مطالعه جملات انگیزشی به سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید موفقیت برسید.

امید مانند ستاره میماند. در آفتاب ظاهر نمیشود. بلکه در تاریکترین شب ها نمایان میشود.(اسپورژون)

برخی از افراد هستند که بیشتر از این که منبع به خوبی ها و اتفاقات مثبت فکر کنند، جنبه منفی قضیه را نگاه می‌کنند و خود اینجا کلیک کنید را ناامید می‌کنند. در صورتی که این کاملاً اشتباه است.

نگویید که وقت کافی ندارید. شما دقیقاً همان قدر زمان در اختیار دارید که به توماس جفرسون، استیون هاوکینگ و آلبرت انیشتین داده شده بود.

هرگز تسلیم نشو. سرباز پیاده در شطرنج اگر تا آخر ادامه بدهد، وزیر می‌شود.
به عنوان مثال، بگویید که یک رسیتال مهم پیانو در پیش رو دارید. عصبی بودن برای رسیتال یک واکنش متداول است که بدن شما را برای اجرا آماده می کند.

خواص و فواید عجیب چلغوز در طب سنتی و زنان باردار + طریقه مصرف چلغوز

امروز می تونه همون روزی باشه که یک تصمیم جسورانه می گیرید و این تصمیم خیلی چیزها رو بهتر میکنه

جملات انگیزشی تقویت اراده + متن انرژی مثبت برای رسیدن به موفقیت و هدف

شما هرروز یه تایم مشخص درس بخون…حتی اگه جو درس خوندن داشتی و با خودت میگی امروز ده ساعت میخونم اون ده ساعت رو نخون.

چگونه می توانید مطمئن شوید که از رویداد بعدی خود بیشترین بهره را می برید؟ راهنمای سه مرحله‌ای سریع ما را بخوانید تا شروع کنید…

طرز تهیه کیک عصرانه ساده و خوشمزه با پف زیاد و شیر با فر و بدون فر

تو یک آدم مهمی. یک جملات انگیزشی جانبلاغی شخصیت استثنایی. تو بزرگ فکر میکنی، پس رویاهای بزرگ داشته باش. از انجام کارهای بزرگ برمیای. تو توانایی زیادی برای انجام موفقیت آمیز کارها داری.

خواص باور نکردنی روغن رازیانه برای پوست، واژن و لاغری + مضرات

مرکز خدمات مشاوره اجتماعی همکده ا مجوز رسمی سازمان بهزیستی کشور به شماره ۷۱۷/۲۶۹۷/۴۳۹۴ خدمات مشاوره روانشناسی را بصورت تلفنی و حضوری ارائه می نماید

باورها نقش بسیار پررنگی در زندگی ما دارند و می توانند مسیر زندگی مان را به کلی عوض کنند.

اگر هم منظورتون بخش پشتیبانی هستش که باید همونجا در میون بذارید و بدونید که تعداد سوالات زیاده، طبیعتاً زمان میبره که به ده ها نفری که مثل شما هستند پاسخ داده بشه.

برای اهداف بزرگ خودتان که احتمالاً اکنون قبولی در کنکور است طوری برنامه ریزی کنید که گویا وقت زیادی ندارید. این گونه قطعاً تلاش تان را افزایش خواهید داد و تمام تلاشتان را می‌کنید که خیلی سریع به هدف برسید.

طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ درس‌هایتان را برای فردا بگذارید خیلی دیر می‌شود.

Report this wiki page